Klantenservice
Neem contact met ons op
Onze klantenservice is maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 bereikbaar om al je vragen te beantwoorden.
Onze klantenservice staat voor je klaar!
Onze happiness specialisten helpen je graag bij het oplossen van problemen en bieden de nodige ondersteuning bij de overstap naar een nieuwe energieleverancier, internetprovider, auto- of zorgverzekeraar. En nog meer! Wij zijn hierin een bemiddelaar. Uiteindelijk sluit je een overeenkomst met degene die de dienst uitvoert.”
Let op: wij zijn niet bevoegd om advies te geven over uitvaartverzekeringen. Dus heb je daar advies over nodig, dan raden wij je aan om contact op te nemen met de desbetreffende verzekeraar.
Wat doet Overstappen.nl voor jou?
Overstappen.nl is een vergelijkingssite voor o.a. verzekeringen, contracten en abonnementen. Wij zijn hierin een bemiddelaar. Uiteindelijk sluit je de overeenkomst met degene die de dienst uitvoert. Dit kan dus een verzekeraar, energieleverancier of provider zijn.
Overstappen.nl op social media
Wij zijn met de leukste bespaartips en het laatste nieuws over jouw vaste lasten te vinden op Facebook, Instagram, Twitter en TikTok.
Sinds kort maken wij op YouTube ook shorts om jou razendsnel op de hoogte te brengen over bijvoorbeeld de ontwikkelingen op de energiemarkt.
Algemene bedrijfsgegevens
Bezoek- en postadres:
Overstappen.nl
Overtoom 62
1054 HL Amsterdam
Nederland
Telefoonnummer
Algemeen: 020 – 760 42 42
Financiële administratie: 020-760 42 45
Algemene bedrijfsgegevens
Overstappen.nl B.V.
KvK nr. 34331885
BTW nr. NL820572937B01
Autoriteit Financiële Markten (AFM) registratienummer:
12012535
E-mail:
Voor vragen en opmerkingen:
service@overstappen.nl
Heb je een klacht?
klachten@overstappen.nl
Voor vragen of verzoeken over je persoonsgegevens?
privacy@overstappen.nl
Heb je een buitenlandse IBAN en lukt de aanvraag niet?
Het kan zijn dat de aanvraag niet goed gaat als je een buitenlands (SEPA) IBAN nummer opgeeft. We vinden het vervelend als dit gebeurt. Neem daarom contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder om je van een passend aanbod te voorzien.
Thuiswinkel Waarborg
Het is ons streven de beste vergelijkingswebsite van Nederland te zijn. Dat lukt alleen met tevreden klanten. Daarom hebben wij ons aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, ook bekend als Thuiswinkel.org. Het Thuiswinkel Waarborg wordt alleen toegekend aan websites die zich houden aan de gedragsregels.
Wat houdt het Thuiswinkel Waarborg in?
De gedragsregels zijn uitgebreid. De nadruk ligt op goede en veilige service. Enkele waarborgen:
- Duidelijkheid over de kosten
- 14 dagen bedenktijd
- Goede omgang met jouw gegevens (privacy)
- Klachtenbemiddeling en geschillencommissie
Klachtenprocedure
Heb je een klacht over de dienstverlening van Overstappen.nl? We lossen het graag samen met je op. Over de officiële klachtenprocedure lees je hier meer.
Veelgestelde vragen
Is je vraag nog niet beantwoord?
Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice. Ze helpen je graag!