Bespaar gemiddeld € 307,- op je internet en tv-abonnement tijdens Black Friday
Wij vertellen je hoeveel je bij de verschillende providers kunt besparen op je internet en tv-abonnement tijdens Black Friday.
Black Friday is hét moment om te profiteren van scherpe deals en internet providers doen ook volop mee met de kortingen. Wij hebben onderzoek gedaan naar de gemiddelde korting die je tijdens Black Friday kunt verwachten van internet providers. De resultaten laten zien dat de besparingen hoog kunnen oplopen.
Wanneer is Black Friday?
Black Friday is dit jaar op 29 november en op maandag 2 december is het Cyber Monday. In Nederland kun je de laatste jaren zelfs al eerder kortingen krijgen gedurende de weken voor Black Friday. Je kunt naast korting op fysieke producten tegenwoordig ook deals vinden voor internet en tv-abonnementen.
Wat zijn de acties van 2024?
Providers bieden verschillende Black Friday deals, zoals kortingen op een 2-jarig of 1-jarig abonnement en extra’s zoals een Bol cadeaukaart of gratis aansluiting. Gemiddeld besparen huishoudens € 307,- op een 100 Mbit/s internetabonnement met tv (bij een 2-jarig contract). Dit maakt Black Friday een goed moment om over te stappen of een nieuw abonnement af te sluiten. Met kortingen van € 372,- en € 360,- bieden Budget Alles-in-1 en Odido de hoogste kortingen.
Provider | Looptijd | Maandprijs | Actieprijs | Totale korting |
---|---|---|---|---|
DELTA | 24 maanden | € 55,- | € 35,- | € 320,- |
Budget Alles-in-1 | 24 maanden | € 60,- | € 29,- | € 372,- |
Ziggo | 24 maanden | € 57,70 | € 28,75 | € 345,- |
Odido | 24 maanden | € 60,- | € 30,- | € 360,- |
KPN | 24 maanden | € 55,- | € 35,- | € 240,- |
Youfone | 24 maanden | € 51,- | € 25,50 | € 204,- |
Besparen op je maandelijkse lasten
Door de Black Friday deals in de gaten te houden, kun je de maandelijkse kosten van je internet abonnement én telefoon abonnement verlagen. Wij hebben naast het overzicht van de de internet aanbiedingen, daarom ook een overzicht gemaakt van alle sim only deals tijdens Black Friday. Onze telecomexpert Jean-Paul Würsten licht toe: